Gösfiske med far

I tisdags for jag och far ut på gösfiske efter jobbet. Nymåne, 18 grader och västlig vind kändes riktigt lovande.
Idag hade jag dessutom fått hem min gopro-kamera, vilken jag ju naturligtvis ville testa omedelbart.
Fiskepassen framöver kommer därför innehålla mer filmning, som kommer att bli bättre med tiden, så ha lite tålamod med kvalitet och framförallt redigering i början :)

Första videon kommer här, med en första lärdom. (Nästa gång skall jag sikta lägre, var rädd att keps-skärmen skulle täcka bilden)
 
 
 
Jag testade även foto-läget i kameran och jag gjorde det i svåraste förhållanden för att se vad den plockar ut.
Farsan fick en fin gös på 4040g och jag knep en på 2900g.
 
I motljus
 
Motljus 2
 
Farsans gös som är årsbästa i sjön för vår del

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Tycker det blev riktigt bra trots att du inte riktigt fått kläm på i vilken vinkel kameran ska sitta. Det kommer bli grymma filmer framöver.

//P

2012-06-25 @ 08:30:29
Postat av: Magnus

Ja, nu gäller det bara att hitta ett redigeringsprogram som även jag kan lära mig... och tid förstås, mycket tid.

2012-06-25 @ 09:00:04
Postat av: Anonym

Halloj Magnus!
Hur går det för er i sommarens regninferno....

2012-07-15 @ 00:54:57
Postat av: Herr D

Va--hunnan,,, jag försvann!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback