Pappaledig, ja faktiskt!

Nu har jag varit hemma med min lilla dotter en månads tid, en tid som går alldeles för fort.
Den rusar formligen fram emellan mattider, sovtid och blöjbyten.
Jag har bävat inför just själva årstiden för min föräldraledighet med tanke på förra och förrförra årets extrema vintrar. Hur mycket kan vi vara utomhus?!

Som tur är så är vintern lagom mild, även om lilltjejen mer som regel än undantag vägrar vantarna och försöker slita av sig mössan. De har en del kvar att lära alltså, hur saker och ting förhåller sig helt enkelt,, milt uttryckt...

För det mesta är hon tack och lov hur go som helst och jag skulle lätt stannat hemma ett år till om det fanns möjligheter, både ekonomiskt och med nuvarande arbetsgivare.
Idag har vi varit och invigt lekparken vid Rocksjön.
Den får 5 bebisar av 5 möjliga!



Gunga - Check!



Trähäst och andra roliga djur



Studsmatta nerfälld i marken



Tunnlar i stenmur

 

Grafitti-miffon



Mycket trevlig liten gungsak

  

Kommentarer
Postat av: resume preparation service

Isn't it too cold for him to be outside?

Postat av: Herr D

Jälar vilken Håv!!!

2012-02-10 @ 10:27:52
URL: http://www.b3fiske.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback