Paravanglid

Imorse sattes klockan tidigt och jag for iväg och hämta Tintin, innan vi drog vidare mot en go fiskesjö.
Förhoppningen var monstergäddor på 10 pannor, betet var död betesfisk. Bland annat testades sill och mört.
4 timmars trolling blev det men bara en fisk, men det var nåt speciellt med denna tur ändå.
Det kändes som att det kunde hända nåt närsomhelst...

Förutom Tintins fisk på ca 2 kilogram, så hade vi kontakt med mer fisk som bara stötte i betet och spottade.
Mycket skön tur var det i varje fall. Grymt väder, grådaskigt och lagom med vind och +4 grader.
Jag undrar om det gjort nån skillnad om vi kört andra beten??



Tintin med morgonkaffet...



Kampvillig tvåkilos


Allt som allt en go tur! I veckan blir det lake istället....


Kommentarer
Postat av: Christian "tintin" Johansson



Riktigt trevlig tur Magnus!

Jag ser också fram emot morgondagens fiske.

En 3+ till dig så är jag nöjd!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback