Harvar Sarvar

Äntligen maj igen och lite kvalificerad fisketid för en utsvulten fisketok som jag.

Igår blev det ett bra sarvpass för mig och Tintin, även om inga direkta jättar dök upp.
Jag slog nytt PB ggr 2 igår, men det går fortfarande i maklig takt uppåt mot de tyngre pjäserna.
Innan sommarn är slut kanske jag landat en som väger över kilosstrecket och kanske t o m upp mot storfiskereg?

Satt på utbildning igår, hela dagen lång malde vi försäljningsteknik nere i Helsingborg. Med andra ord var det riktigt gott att packa in fiskekläderna och dra iväg ut i den ljumna försommarkvällen för att rensa skallen - Med gott sällskap dessutom!

2 fina sarvar för min del på 670g och 650g och Tintin knep en ännu större på 750g.



Håvning



670 g, 35 cm



650g, 35 cm



750g, 36 cm
 


Kommentarer
Postat av: Tobbe

Snygg jacka !!!

2011-05-13 @ 13:53:19
Postat av: Magnus

Den är grym jackan! Den bästa fiskejacka jag har haft!

Postat av: Tobbe

Kul att den kom till användning. Tänk på att den behöver återimpregneras då och då.

2011-05-16 @ 08:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback