Gäddan ???

...Som jag i stort sett utlovade i förra inlägget uteblev dessvärre.
Vi hade fixat bra med betesfisk och körde även en del jerkbait utan någon intresserad gädda som behagade hugga. Sjön är lurig, nästa gång får den testas under tidiga ottan istället för sen eftermiddag.


Spanar



Riktig höst i Jönköping nu



Betesfisk i bra mängd



Å lite Pilsner så klart



Gäddmat



T-N-T Undertaker



"Kotten"


Istället för fiske så åker jag hem och väntar på kotten som gömmer sig här inne och beräknas komma 2010-10-10. Det känns helt underbart spännande!


Kommentarer
Postat av: Olof

Att du får vara ute och fiska nu! :) Jag är bara avundsjuk. Men snart blir det ett pass med flötmete efter de stora randiga.. ah!

Lycka till nu, vi hörs!

Ps. Läst boken?

2010-10-01 @ 21:50:18
Postat av: Christian "tintin" Johansson



Ja det var ju tur i alla fall att du hann få en tupplur =)



Nästa gång är gäddorna på hugget och flötena sjunker som ubåtar.

Postat av: Magnus

Olof: Jo, om jag befinner mig i närheten så går det bra att fiska såklart. Japp, har läst boken och garvat mig tårögd ett par gånger! Vill du ha den tillbaka?



Christian: Ja, det får vi la hoppas på =)

2010-10-04 @ 08:19:09
URL: http://promisedland.blogg.se/
Postat av: Herr D

Inget är som väntans tider, sa någon vis gammal bäverpäls.

Blir det något napp, vilken art, hur stor osv?

Men den eviga frågan återstår......vet ni vad ni blir begåvade med för art eller blir det en fiskevariant på det också?

2010-10-04 @ 21:30:20
URL: http://www.b3fiske.blogspot.com
Postat av: Magnus

Herr D:

Frugan har ju drömt om att det kommit ut kattungar, små apor och jag vet inte allt konstigt de hittar på i drömmarnas värld....

Vi vet heller inte om det lurar en hona i vassen eller en hane i frivattnet så att säga.

Det blir en stor surprise dagen till ära.

2010-10-05 @ 08:23:28
URL: http://promisedland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback