Gösnatt

Ytterligare en gösnatt med Peter igår.
Regn, regn, regn... å sen lite regn till...
Det är det enda jag kan komma ihåg från denna turen i efterhand, med ett undantag...
Nytt PB för Peter! =)
Välförtjänt nog efter först till 3, i Sten-sax-påse, vilket innebar varannan fisk på mitt andra spö och han fick börja.
Det var så kul när Peter på allvar trodde att man fick ett andra försök om man missar mothugg på det spöt.
I efterhand, så kunde han fått ta gäddan också som jag tog på andra hugget på spöt, men jag tror han är rätt nöjd med hur det gick ändå. Att han fick ta tredje hugget på det hetaste spöt för kvällen.


 
Min gös för kvällen ca 3 kg



Nytt PB för Peter 4,5 kg



Release



Kommentarer
Postat av: Micke.S

Grattis till fina gösar,jag vill också ha gös:)

Postat av: Christian "tintin" Johansson

Damn, vilka firrar!

Grattis till båda två, extra grattis till Peter för den där store Gösen.

2010-06-09 @ 16:11:26
URL: http://esoxluciusdegothia.blogg.se/
Postat av: Magnus

Tack Tintin och Micke!!

Ja, gösen är en trevlig fisk även om den inte fightas så mycket!

2010-06-09 @ 19:33:55
Postat av: Fondan

F-n va härligt att se :)

Och fint PB till Peter, Grattis !!

2010-06-09 @ 21:47:12
URL: http://www.fondelius.se
Postat av: Morkass

snygga firrar!! grattis!

2010-06-11 @ 08:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback