Göskvällar

Hur underbart är det inte med de första lagom ljumna sommarkvällarna i juni?
Spegelblanka mojnade vattenmassor och en tyst färd med en båt, som skär som en pil i den metalliska ytspänningen. 

Vi fiskar in oss på en ny sjö, jag och Peter... En sjö som skiftat i beteende ett antal gånger under de 6-7 turer det blivit inom loppet av ett par veckor. 
Dels har det varit vädermässiga omslag med regntunga turer, andra blåsiga och nu sist, två helt underbara sommarkvällar...

Första kvällen gav oss en spännande 5-minutare med trippelhugg som vi missade alla mothugg på.  
Det var allt. 5 minuter, sedan stendött. 
Sista turen var en kväll utan en titt på något utav våra beten. 

Jag är övertygad om vad som hänt... Jag har det vinnande konceptet i bakfickan, men det tar vi nästa inlägg. 
Då skall jag visa vad det är vi gjort för fel...  



Håv som inte behövdes      



Tuggar...



Snusar



Månsken



Kl. 01.45 23 juni - 2010


Som sagt... Jag återkommer med lösningen på göslösheten =)

 

Kommentarer
Postat av: Mattias

He he, ni nöter på i branten ser jag....

2010-06-26 @ 00:39:31
Postat av: Christian "tintin" Johansson

Surt att det inte blev nåt för er.

Det släpper snart får vi hoppas :) för oss alla.

Postat av: Peter

är det dags för den slutgiltiga lösningen på gösfrågan? :D

2010-06-28 @ 06:10:55
URL: http://whork.sportfiskeforum.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback