Tillbaka till rötterna...

Igårkväll återvände jag till mina lake-rötter igen.
Det var här allt började!

Jag och Peter skulle egentligen fått sällskap av Pungen, men han var lite pömsig och drog hemåt och tillverkade fiskeprylar för kommande isfisken.

Utplacerade och klara så väntade vi på bara på att Peters visioner skulle slå in. 
Storlake till mig och i övrigt ett sjuhelvetes fiskepass med massor av feta grodyngel.

Ett napp blev det! Varken mer eller mindre...
Men... Lakefisket är ju såhär. Det gäller att träffa rätt spot på rätt tid! Idag är det säkert full aktivitet =)



Utloppet


Ismete i mysbelysning



Nästa gång.....

Tack Peter för en trevlig tur... Bensinpengarna glömde jag ju. Kommer retroaktivt ;)

Kommentarer
Postat av: Zander_man

Tjena kul blogg det här, har fått lite tips och uppslag.

Vill du ha tips om några rediga hotspots så kolla min blogg.

Postat av: Magnus

Bera.... Du lyckas inte här heller ;) Men du vet vilka sidor du ska attackera!

2010-01-27 @ 13:06:10
URL: http://promisedland.blogg.se/
Postat av: Bera

Aj fasen, du är inte lättlurad du. Men det har varit fler här o tallat på länken, så ett och annat beträffande klientelet av din blogg har jag lärt mig idag.

2010-01-27 @ 13:37:13
Postat av: Peter

Tinyurl ska man passa sig för :D



Tack själv Magnus.. Vi slapp ju iallafall myggen :)

2010-01-27 @ 18:52:25
URL: http://teammoonshine.blogg.se/
Postat av: Magnus

Jo, det var nästintill så kyligt att man saknade de små gynnarna! Myggen skvallrar ju om varmt och göttigt väder, det är nog det enda positiva iofs*

2010-01-27 @ 19:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback