Nädå, lugn... fortfarande ingen fisk

Men jag tänkte bara meddela att jag fortfarande lever, trots att ha trampat runt en hel dagjävel på "Döda Havet". Där det var 45 cm snö och 1 dm vatten på isen, inunder snön så att säga! Gemytligt värre.
Till råga på allt så hade vi inte ett pill på hela dagen heller. På 20 spön!  

Men skål så länge! Ni som fortfarande kan fiska, skriv om era turer, så jag har nåt att läsa om i varje fall.




Ps. Konsten att deppsupa en elefantöl när inget händer på ismete-passen är ingen konst alls.
Det är en rättighet! 

Cheers! 

Pssst... Kolla in vår team-sida =) Mycket mums såhär i OS-tider
SG Bottenhugg



Kommentarer
Postat av: Christian *tintin* Johansson

Oj jäklar vilka fina foton jag tar :)

Postat av: Peter Sjölander

bryt ihop och kom igen. Nu kör vi!

2010-02-10 @ 06:18:58
URL: http://bompass.blogg.se/
Postat av: Magnus

Japp, jag har redan kommit igen. Syns på Torsdag!

Ja, det var ett fint kort du knäppte Christian!

2010-02-10 @ 07:59:23
URL: http://promisedland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback