Jag är på G tillbaka

I Måndags hjälpte jag Bera att flytta mitt i snökaoset. Det gick bra, det var ett gäng på plats och hjälptes åt.
När jag kom hem drabbas jag av yrsel och extremt illamående.

Osäker på vad min kropp ville att jag skulle hitta på då, så satte jag mig ner med ett glas sodastreamat vatten.
Magen började plötsligt prata ett språk jag endast hört i filmer som Dum Dummare.
Ni vet scenen där Jim Carrey, med ett jävulskt smil, smusslar i en gravt rekorderlig mängd laxative i Jeff Daniels kaffe. 
Min mage härmar Jeff's magljud... Inte bra tänker jag och rusar mot en intet ont anande vattenklosett.

För att göra en smutsig historia lite kortare så har det alltså fortsatt så. Jag har tappat räkningen på hur många gånger jag rusat i panik mot den där stackars WC'n denna vecka.
5 kg lättare och andfådd efter att ha flyttat ett papper, så känner jag att det går åt rätt håll.
Idag återstår huvudvärken, förmodligen som ett resultat av all utebliven föda.

Så nu har jag lagat mig en fin frukost och bestämmer mig för att huvudvärken ska bort också!
Nästa vecka kanske det blir fiske igen. Prylarna undrar nog om jag träffat någon annan, men jag har meddelat att det helt enkelt var ett annat vattensystem, fast med 100% release så att säga...





Nu vänder det!


Kommentarer
Postat av: Christian "tintin" Johansson



Oj det låter verkligen som en riktigt jobbig vecka Magnus! Hade ingen aning om detta.



Gott att höra att du är bättre.

Sköt om dig!

Postat av: Tobbe

Jag kan meddela att din moder varit drabbad av exakt samma åkomma. Som tur är har vi två wc så jag har mirakulöst nog klarat mig. Men med tanke på hur slank hon blivit efter denna "kroppsrening" så kanske man skulle låta sig smittas. Hmmm, men nä tack!

2010-02-26 @ 14:54:00
Postat av: Magnus

Ja, fy tusan! Det är en helt klart effektiv metod om man behöver tappa ett par kilon snabbt. Men det där med anorexi och grejer. Jag håller mig nog undan från det ändå om jag ska va ärlig. vad tjänar det för syfte att va "snygg" om man ändå inte orkar va det...



Det var nån på dopet som bar det. Denna person skall hittas och pryglas!

2010-02-26 @ 16:23:38
URL: http://promisedland.blogg.se/
Postat av: Herr D

Man skall vara glad att det inte händer mitt ute i ingenstans med flytoverallen i högsta hugg....mången har skitit i luvan för mindre ;-)

Här i tjockhult är allt fruset....så ska man drabbas av denna otrevliga åkomma så är det väl nu...

2010-02-26 @ 21:22:45
URL: http://www.b3fiske.blogspot.com
Postat av: Magnus

Ja, det är en positiv faktor i det hela. Man missar ingen fiskbar period när allt ligger under tjocka isar.. så, ja, ska man drabbas så är en bra tid nu.

2010-02-27 @ 12:29:33
URL: http://promisedland.blogg.se/
Postat av: Micke.S

Krya på dig!

2010-03-02 @ 16:52:16
URL: http://fiskeborlange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback