Deltävling 3 på www.fiskesnack.com

Nu var det så dags för den 3:e i raden av tävlingar på fiskesnack.com.
Denna gång går tävlingen ut på att binda en dräparfluga för öring.

Jag har funderat och funderat och tillslut kommit fram till att jag skall bidra med en Spent Spinner.
Nedan är mitt bidrag.
Känner någon för att rösta fram mig ytterligare så börjar en omröstning efter den 9/11 ;)
Jag ligger efter 2 deltävlingar på delad andra plats.



Närbilder på begäran...





Komplett bindbeskrivning på Fiskesnack

Kommentarer
Postat av: Herr D

Huj! Närbild ???

Postat av: Micke

Ser riktigt fin ut! Inte för att jag är någon expert på flugfiske, men den ser fin ut ändå! Får önska lycka till i tävlingen! :)



Kul att du också hänger på Fiskesnack! :)

2008-10-27 @ 21:28:59
URL: http://mickesfiske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback