Kärringar och fiske...

Igår blev det den kortaste laketuren någonsin.
Pga att polarn var en kärring och frös ;) så åkte vi hem strax efter en knapp timmas fiske.
Ett litet pill blev resultatet.


Brrrrrrrr.......


Efter att jag lämnat kärringen så fortsatte jag mot ett annat ställe, men halvvägs dit kom jag på att jag använt allt bete som mäsk innan vi åkte hemåt...
Surt sa räven, nästa tur blir snart igen... Men allowed only!


Månfas: 14 % Avtagande
Väder: Halvklart
Vind: 4 m/s
Temp: -3 grader



Kommentarer
Postat av: Christian(tintin) Johansson

pfft!

det var ju svinkallt och du frös lite också :P

ska iväg och köpa värmande saker till händer & fötter nu idag så det blir förhoppningsvis inte något problem mer

2008-11-24 @ 11:48:28
Postat av: Magnus

tja, till en början kanske... ;)

Postat av: Bera

Ja si di där Vaggeryderna kan en aldrig te o lite på.

2008-11-24 @ 13:59:28
Postat av: Peter

ha ha, se till att ha en liten eld som håller kylan borta. Ha med er botten av en tunna att elda i om det inte finns bra eld platser. Jag hoppas det blir kallt i vinter så man kan få göra lite isfiske i alle fall.

2008-11-24 @ 15:32:02
URL: http://peterl.blogg.se/
Postat av: Christian(tintin) Johansson

Nu har jag införskaffat ett par eluppvärmda strumpor.

Om de funkar bra som fingervärmare också så kommer jag köpa och modifiera ett par till just för vantarna =)

2008-11-24 @ 17:30:21
Postat av: Jari

Ja du Magnus, det gäller att känna sin fiskebroder man tar med ut på fiske. Jag hade låtit "kärringen" sprungit sig varm istället för att åkt hem=)

2008-11-26 @ 10:14:00
URL: http://fiskefeber.blogg.se/
Postat av: Magnus

Du har helt klart en poäng Jari ;)

2008-11-26 @ 10:15:37
URL: http://promisedland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback