Semester!

Nu är det äntligen semester!

Den startades med en kräftskiva hemma på Torpa som sig bör!


 

Kvällen led in mot småtimmarna och jag hann med lite gitarrspel bland snapsandet. =)


Efter ett par låtar drog vi ner till kanalens feststuga... Mycket trevligt !!!



Dagen efter spenderades länge i liggläge, men sen for vi till vättern



Det var faktiskt badtemp, men glömde ta med "the equipment"



Så vad gör man då om inte kasta sten =) 


Himla vad jag ska ha det gött på min semester!!!  

Kommentarer
Postat av: Micke.S

Härligt med semester. Själv har jag ett skift kvar innans jag går på min.

Skitfiske på dig. /Micke.S

Postat av: Pierre

Visst är get gött med semester.

Men jag brukar ju säga att semestern börjar på måndagen efter helgen.

Det är då den blir mer verklig.Helgen hade man ju haft ändå.

Ha en riktigt bra fiske semester, det ska jag ha. =)

2008-07-13 @ 07:37:25
URL: http://www.teamnappet.se
Postat av: Magnus

Micke : Inte långt kvar för dig heller då =) Detsamma, skitfiske till dig med!



Pierre: Visst är det så, men jag tänkte att semestern blir lite längre om man tänker att den börjar direkt ;) Detsamma, må de största fiskarna hugga på våra grejer!!!

2008-07-13 @ 10:51:56
URL: http://promisedland.blogg.se/
Postat av: Bera

Härligt att se gitarren framme. Vad blev det för låtar?



Vi får se när det kan bli en fisketur för min del, jag tog ju som du förstod hem storfångsten på annat håll. 3,5kg 48cm, helt klart PB, även om det bara blir K-faktor på 0,3 är jag toknöjd.

2008-07-13 @ 22:35:22
Postat av: Jari

Ha en skön semester Magnus, hoppas du får ett riktigt skiiiitfiske!! resten av sommaren. Själv jobbar jag 1 vecka till, sen smäller det till med en resa till Lödgeälv. Det är en av norrlands finaste och natur skönaste älvar jag fiskat i hitintills, jag kommer att dokumentera så mycket jag bara kan.

/Höjt.

2008-07-14 @ 07:36:24
URL: http://fiskefeber.blogg.se/
Postat av: André

Ja det där ser ju inte helt otrevligt ut :)

2008-07-14 @ 21:58:50
Postat av: Magnus

Bera: Ett stort grattis på dig pappsen! Riktigt kul för er! Vi får höras sen när ni landat lite efter miraklet i Lördags. Hälsa Emma och den lilla grabben så länge!

2008-07-15 @ 08:25:04
URL: http://promisedland.blogg.se/
Postat av: Herr D

Ajaj! Ingen equipment....en dödssynd vid ett så fint vatten ;-) / skitfiske på dig i sommar.

2008-07-16 @ 16:23:06
URL: http://www.b3fiske.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback