Lucia och Julgranar

Helgen har inte innehållt något fiske alls, förutom att jsg placerat ut mitt mäsk för laken på noga utvalda platser.
Jag gjorde som så att jag la i mört, räkor, abborrfiléer och en och annan strömmingsfilé i ett halvt mjölkpaket. 
Sedan fyllde jag på med ett par stenar och fyllde upp detta med vatten. 
När detta har stått i frysen ett par dagar är de dags att användas. 
En sjunkande iskub med lakemat med andra ord. Får se hur detta fungerar...

Nåväl... Lucia ja... Jag, min kärlek och katten.

Det firade vi med god plockmat och julöl. Naturligtvis fick kissen vara med och smaka på hennes egen favorit, färska räkor... 
Öl dricker hon inte än. Brorsans katt drack wisky, så jag fattar inte vad grejen är ;) 
Dessutom passade vi på att köpa oss en gran och klä den. Mycket trevlig helg med andra ord. 


Ramsay skulle t o m vara avis på denna uppläggning ;)



Sen när blev ett ljus mer intressant än ett gott julöl?



 
Min egen fröken...



Fröken B

Kommentarer
Postat av: Martin Svensson

Tja, skulle inte tillfälle ges så God Jul och gott nytt år på er....

2008-12-17 @ 02:13:28
Postat av: Tokan

Vilket myspys! God Jul på er båda... eller alla tre faktiskt! :D

2008-12-17 @ 14:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback