Semestern är över....







Så jag går hem från sjön och förbereder mig för kontoret igen....

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fina bilder :)

Postat av: Christian(tintin) Johansson

Du skulle varit med idag Mange!

Vi fick massor med.............hugg men bara en fisk :( nu när jag tänker efter så kanske det inte gjorde något att du inte var med, du missade inget direkt.



Fast vädret var ju fi...nä det var det inte heller, regnigt och blåsigt.



Och sen kom 3 stycken från ditt fiskarlag när vi skulle packa ihop. Martin fick en Ruda, jag kammade hem noll. På säkert 6 timmars fiske!

2008-08-10 @ 21:00:28
Postat av: Farsan

Sorgliga, talande och fina bilder som visar hur det känns att behöva jobba igen när det finns hungrig fisk i våra vattendrag !!!

Men hösten är en underbar fisketid och kvällarna än så länge ganska långa om det kan vara någon tröst. Dessutom kommer en ny vår och sommar med nya friska semesterdagar. Upp med hakan och axlarna.

2008-08-12 @ 10:03:59
Postat av: Sandra

Hahha jaa :) Det är då ruggigt skönt :) Men det här är mitt sista sommarlov så det känns lite surt. Nästa sommar räknas man som arbetslös :P

2008-08-14 @ 00:28:09
URL: http://lillsazza.blogg.se/
Postat av: Micke.S

Ja det är märkligt vad tiden rusar iväg när man är ledig, själv har jag en vecka kvar men det känns som att jag inte hunnit med hälften av vad jag hade täknkt under semestern.

/Micke.S

2008-08-14 @ 07:52:12
URL: http://fiskeborlange.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja det är märkligt vad tiden rusar iväg när man är ledig, själv har jag en vecka kvar men det känns som att jag inte hunnit med hälften av vad jag hade täknkt under semestern.

/Micke.S

2008-08-14 @ 07:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback