Regnigt förmiddagspass efter Ruda

Fy fan säger jag bara ;) Det var längesen mina regnkläder inte orkade hålla måttet.
Idag fanns det inget att sätta emot här i småland. Det regnar stora tunga och miljoner droppar i sekunden.
Det är sant... Jag har räknat!

Blöt vart jag i varje fall, men jag fick även ett par små rudor.



Väldigt blöt fiskare



Ruda 400 g



Lite större 420 g

Missade att ta med landningsmatta, varför jag så oförsiktigt lagt dom på detta väldigt blöta underlag...


Over and out.... Måste torka

Kommentarer
Postat av: Christian(tintin) Johansson



Det ser trevligt ut, kanske en aning blött :P



Vi får ta en tur nån dag när jag kommer hem igen.

2008-08-04 @ 12:08:30
Postat av: Magnus

Det kan du skriva upp! Jävligt mysig plats =)

Postat av: Mattias

Grymt ju, gränsen för småländska går vid 500 gram tror jag.

2008-08-04 @ 12:37:39
Postat av: Farsan

Oj oj oj då! Ja, det var ju inget regnställ du önskade dig. Jag rekommenderar Guidelines JIC som överdrag, smidig att ha med sig i en ficka.

http://www.wittlock.se/utrustning/html/fiskejackor.html

den är garanterat vattentät !!!!

2008-08-04 @ 15:22:03
Postat av: Magnus

Farsan: Nädå, jag vet att det är ett allround-set som tål lite regn osv, men det kan vara bra att testa vad materialet går för.

2008-08-07 @ 09:21:14
URL: http://promisedland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback