Jag vann !!!!!

Idag var vi på plats på Elmias Foto&Video mässa. Jag blev med min bild på Johanna, bland 454 andra bilder, framröstad till final av en jury. Finalen innehöll 10 tävlande.
jnytts läsare har i ett par veckor fått klicka fram vinnaren på deras hemsida.   
Förstapriset tog jag hem tack vare alla er som röstat på bilden! Bockar ödmjukt!
 
Här är jag på Elmiamässan och mottar priset, något nervös och skakig över uppståndelsen.
Priset bestod av en Nikon Systemkamera D60 samt en fin bok av Sveriges mest erkände fågelfotograf. 


image138

Magnus Isaksson vann fototävlingen


Det blev Magnus Isaksson som vann fototävlingen som arrangerades av Elmia Foto och Video i samarbete med Jnytt.se


Det var en glad Magnus Isaksson som tog emot pris med sitt foto från fisketuren i Risbrodammen. Han vann första pris och en systemkamera till ett värde av 6000 kronor blev hans.

- Det känns jättebra. Jag har gått och sparat till en systemkamera hur länge som helst, säger Magnus som kommer att fortsätta att fota och fiska även framöver.

- Nu ska jag ut och fota hela tiden, avslutar han nöjt.

Utdrag ur
www.jnytt.se


Kommentarer
Postat av: Peter

Grattis till kameran !!!
Nu kommer vi se massa fina bilder på sidan i fortsättningen då. :-)

Postat av: Pierre

Grattis.
Nu får vi se fina bilder framöver.

2008-04-06 @ 08:54:20
URL: http://www.teamnappet.se
Postat av: Christian(tintin) Johansson

Grattis från mig också!

2008-04-06 @ 10:06:00
Postat av: Bera

Grattis igen. Den där boken tar jag eventuellt en kik i vid tillfälle.

2008-04-06 @ 13:57:47
Postat av: Mange

Tänkte faktiskt på dig när jag fick den boken. Klart vi ska bläddra lite i den.. Helt galet fina bilder.

Tackar allihop!

2008-04-06 @ 19:24:02
Postat av: Micke.S

Grattis!
Då är det bara att vänta på fler fina fiskebilder
framöver.Jag tyckte helt klart att det var bästa bilden när jag röstade så det var kul att du vann.
/Micke.S

2008-04-06 @ 20:07:13
URL: http://fiskeborlange.blogg.se
Postat av: Mia

Grattis...

2008-04-08 @ 08:23:40
URL: http://miajaverling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback